sâmbătă, 15 iulie 2017

Rezumat din "salbaticie" ;)

Promit ca data viitoare sa imi iau agenda si ceva de scris sa imi notez ce imi misuna prin cap cand crosetez sau cos ceva pe malul apei.
In afara de faptul ca din greseala sotul mi-a spart nasul cu o teava in timp ce puneam stuf pe umbrarul din fata casutei nu s-a intamplat nimic memorabil. Totul curge lin acolo de parca nu exista timp.
Va las cu un rezumat cu multe fotografii si vorbe putine.
Starcul ne astepta ca de obicei in acelasi loc


Apusurile din Delta Dunarii au ceva...special

Pentru toata lumea diminetile sunt grele


Bruno cel mititel



Dulceata?



Avioane cu pene




Mneam! mneam!

Cred ca ne ameninta ca se sinucide...Sau?

O mamica tare mandra dar cam... infidela; de aceea-s cam roscatei porcusorii

De prin gradina

Cineva botos ca nu e luat in brate pe drumul spre casa si somnoros caci cred ca are rau de mare :))

8 comentarii:

  1. Ce frumos este la voi! Sa va bucurati de fiecare clipa trăită acolo! E superb totul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place nespus recolta voastra...Arata minunat rosiile...arata a rosii..curate
    Cred ca este minunat acolo,inconjurata de atata liniste..chiar asa..sa ne spuice iti trece prin cap cand esti acolo..in tihna aceea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem avantajul unui sol excelent, nelucrat. Nu le-am dat decat apa cand nu a plouat.
      Este magnific.

      Ștergere
  3. Niste poze minunate! Chiar sunt bune! Imi place si mie sa fac poze, dar am cam abandonat camera cea buna. In ultima vreme tot cu telefonul fac, ca e mai.. comod. Desi m-am apucat de facut albume si mi-am dat seama ca prin 2009-2010 aveam o camera rea si pozele.. abia daca gasesc vreuna care sa se vada clar :(
    Libelulele sunt geniale! Bine, toate animalutele de fapt.
    Sper ca ti-e mai bine nasul!!
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu pot pleca niciunde fara camera. Nici nu am un tel grozav, dar si daca as avea tot nu as face cu el poze.
      Si eu ma amuz cand vad primele fotografii facute de mine.
      Este mai bine. A ramas un semn, dar nu ma deranjeaza prea tare.
      Si eu te pup!

      Ștergere