luni, 11 septembrie 2017

Inceput de an scolar




Da, stiu. Am promis ca vin cu dovezi de fata gospodina, de housewife mood; v-am dat si indiciu, dar cum puteam eu sa las aceasta zi nemarcata pe blog?

A inceput scoala si o data cu ea scartaieli, suparari, stres... teme. Mi-ar placea in loc de Dunare sa curga Xanax uneori. Dar nah! Ne inarmam cu rabdare, cu dorinta de a invata lucruri noi, cu strategii de atragere a copilului catre invatat si de usurare a tot ce inseamna scoala si aia e. Trebuie sa ii facem fata si sa ii tinem piept cumva. Sincera sa fiu ma sperie anul acesta scolar si nu imi dau seama inca de ce. Parca abia acum lucrurile au devenit cu adevarat serioase. Poate simt acest lucru si din cauza ca Andrei capata asa... o alura de baiat mare, parca nu mai e doar un copilas. Brrr!  E cam... infiorator sa vad ca baietelul mamii nu mai e chiar baietel. Ce diferenta intre mutrita din clasa zero si cea de acum! Sa nu mai zic de inaltime.

Cu Andrei se pare ca mai fac inca o data scoala. Imi doresc doar sa am mai multa rabdare si mai mult calm decat am avut pana acum. Imi doresc sa reusesc sa il duc la nivelul necesar si sa o fac intr-un mod cat mai atractiv, intr-un mod care sa para usor, dar... e tare diferita "joaca de-a scoala" din clasa a treia fata de clasa intai. Vedem...

Multa bafta tuturor elevilor si multa rabdare, putere le doresc parintilor si dascalilor!

6 comentarii:

  1. Bafta la scoala, Andrei! Dar chiar ca s-a inaltat. O frumusete de baiat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Si voua va dorim sa aveti bafta! ;) Pai s-a inaltat ca eu sunt pe tocuri si imi este aproape de umar.

      Ștergere
  2. bafta la scoala, Andrei!
    Zboara timpul!

    RăspundețiȘtergere