vineri, 15 septembrie 2017

Jurnal

Wow! Ce multa vreme a trecut de cand nu am mai scris jurnalul saptamanal! Imi era dor intr-un fel de actiunea aceasta.

O imagine...  Ea e libelula mea preferata dintre toate libelulele. Cand zboara zici ca e fluture si m-am chinuit ceva pana am prins-o caci e mai...nelinistita decat suratele ei.

Afara ...este toamna calda cu multa roua si soare caldut. E placut. Miroase frumos si inca nu ma intristeaza aducandu-mi aminte de apropierea iernii.
În casa ... e dezordine fiindca ieri a fost sarbatoare, iar miercuri am fost la Tulcea sa ii mai iau cate ceva lui Andrei. E cam greu cu el acasa sa ramana curat daca doua zile la rand nu fac ceva.
In bucătărie ... astazi va fi o ciorba de porc pentru copil si ceva (nu stiu ce) pentru sot. Ieri mi-a fost pofta de placinte cu branza si marar prajite. Pentru Andrei am facut cateva cu dulceata de afine si culmea! i-au placut. 
Mă gândesc ... la o gramada de prostii. De vreo trei nopti nu ma odihnesc prea bine si ca sa fie copmplet ma doare in gat. Sper sa scap fara antibiotic. Da! La acest lucru ma gandeam... daca sa astept sa vad daca se imflameaza mai tare sau sa o iau din pripa. 
Mesteresc ... Sunt de-a dreptul ingrozitoare in ultima vreme. Am idei care vin buluc in mintea mea, dar nu reusesc sa incheg nimic. Am pe andrele o pereche de sosete, am reusit un rand dintr-un poncho crosetat, as picta, as face decoupage, as face o gramada de lucruri, dar sfarsesc intinsa pe canapea fara sa fac nimic.
Citesc ... In ultimul timp cititul s-a rezumat la a-l asculta si corecta pe Andrei cand citeste seara inainte de culcare. Jurnalul unui pusti citim si urmeaza Din lumea celor care nu cuvanta.  
Ieri... am facut mancare, placinte si ... am pierdut timpul. 
Astazi ... voi face curatenie, mancare si sper...sper din toata inima sa crosetez. Vom lucra la engleza un pic.
Maine... nu stiu... Probabil va semana foarte bine cu ziua de astazi. Poate reusim sa ne plimbam si sa fac niste fotografii in afara satului. 
Ascult ...  o emisiune superficiala care ma...relaxeaza si nu imi solicita neuronii prea tare. Fac si d'astea: mici placeri vinovate. :))
Imi plac ...  paharele de vin, chiar daca nu imi place sa beau vinul deoarece chiar si cel dulce mie imi pare acru. Eu fac ceva ce supara orice om care apreciaza cu adevarat un vin bun si anume: ii adaug Cola. :)) Paharele mi se par elegante, sofisticate...
Nu imi plac  amabilitatile inutile. Stiti cainii aceia care zambesc si arata grotesc cand isi afiseaza dintii? Asa am eu senzatia ca arat cand sunt nevoita sa zambesc amabil cuiva pe care l-as arunca in Dunare cu o piatra de gat. :)))
Imi doresc... sa traim si sa il crestem pe Andrei frumos.

Cam asta-i dragilor! Va guricesc, dar nu prea aproape sa nu va dau raceala. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu