marți, 26 septembrie 2017

Poncho

Toamna imi da de furca: raceala care nu mai trece, stari aiurite si enervante, racoare..., teme...
Totusi am crosetat ceva desi eram intr-o perioada cand nimic nu se lega. Verisoara mea de la Sfantu m-a rugat sa ii fac un poncho si iata-l:

Eu sunt tare incantata de cum a iesit; asta dupa ce l-am desfacut cand mai aveam doar vreo 15 cm de facut din el. Gresisem la inmultit si se incretea urat rau facand o cocoasa ciudata la spate. Imi place foarte tare punctul de la gat, care zici ca e tricotat. Pana m-am prins cum se lucreaza am pierdut ceva timp, dar a meritat.
In mod sigur de acum voi alege si fire groase cand voi mai adauga ceva la materialele de hobby.

Sper sa treaca mai repede vantul, raceala si starile aiurea ca sa imi iau aparatul si sa merg pe campuri.

Va pup!

4 comentarii:

  1. Vai ce fain arata, ce fain se aseaza la gat! Foarte frumos. Eu am tricotat unul acum doi ani...si e asa de larg la gat incat cade:), am invelit borcanele de suc de rosii in el...asta ca sa nu l arunc sau desir.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gulerul l-am facut la final, asa ca poti incerca sa ii adaugi un guler ca sa nu mai cada.

      Ștergere
    2. Cum? eu am inceput sa impletesc de sus in jos..., sa desfac?

      Ștergere
  2. Nu desfaci. Ridici ochiuri din partea de sus si tricotezi sau ii poti face un guler crosetat. Uite cum ridici ochiuri aici:https://www.youtube.com/watch?v=S3LVbaiqTAw&feature=BFa&list=SPFCE355D15056B94D&lf=list_related la 1:30. Eventual lucrezi cu un numar mai mic la andrele ca sa se stranga.

    RăspundețiȘtergere