vineri, 13 octombrie 2017

Jurnal

O imagine...  Iar am prins fluturi. :))


Afara ... este racoare, dar e placut. Miroase a toamna, dar pasarelele inca ciripesc. A fost cald zilele acestea si asa toamna imi place. 
În casa ... e curat si totul la locul lui. Miroase a trandafiri de la lumanarile cumparate ieri.
In bucătărie ... Cred ca vom avea peste astazi si neaparat o supa de pui pentru Andrei. A ramas un pic de pizza pentru micul dejun.
Mă gândesc ... la cum sa fiu mai eficienta si sa ma mobilizez sa fac mai mult.
Mesteresc ... O vesta colorata. 
Citesc ... impreuna cu Andrei dintr-un atlas cu animale. Imi place ca are fotografii mari, colorate ce il atrag si texte scurte pentru varsta lui. Citeste cu placere mai mult decat crede. Nu ii plac povestile si lecturile lungi, asa ca e o alternativa buna ca sa il fac sa citeasca.  
Ieri... am fost la Tulcea sa ii iau lui Andrei medicamente. Are o raceala cum nu a mai avut de foarte mult timp: febra, frisoane, dureri de cap/corp, ameteli, tuse. Urat.
Astazi ... e ziua mamei si trebuia sa mergem la ea la Sf. Gheorghe, dar bineinteles ca nu mai putem. La multi ani, mama! Recuparam alta data. Acum facem puiucul bine. 
Maine... sper sa fie la fel de frumos afara si Andrei sa se simta mai bine.
Ascult ...  cum tuseste Andrei din cand in cand si cum vorbeste in somn. 
Imi plac ...  lumanarile mari si parfumate. 
Nu imi plac  lucrurile incerte si starea de asteptare continua. Prefer sa fac ceva greu si sa scap decat sa aman si sa astept intruna.
Imi doresc... prea mult de la ceilalti si de la mine. 


6 comentarii:

  1. Multa sanatate lui Andrei si "La multi ani!" mamei tale.
    Frumos fluturele tau!
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani pentru mamica ta! Si sanatate lui Andrei. Am descoperit anul acesta o vit C buna, nu vreau sa i fac reclama, dar mi se pare mie ca e eficienta:) http://childlife.net/liquid-vitamin-c/.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Ii dau sirop de catina luat de la plafar. Vedem... ce va fi in continuare.

      Ștergere