vineri, 10 noiembrie 2017

Jurnal

O imagine...  Teme:

Afara ... ploua incetisor, iar vrabiile ciripesc de parca ar fi primavara. E caldut pentru noiembrie. 
În casa ... e racoare. Nu am aprins focul in centrala inca.
In bucătărie ... carne de porc si nicio idee. I-am facut ieri lui Andrei jumari mici si uscate. Le mananca ca pe bomboane. Tare ii plac.
Mă gândesc ... tot mai des sa renunt la blog, dar nu ma indur. Scriu prea rar... 
Mesteresc ... un fular. Vreau sa ii fac lui Andrei o vestuta, am de facut niste decoratiuni pt. Craciun. Am reusit sa  termin pentru sot o caciula cu urechi de urs. Ma tot batea la cap sa ii fac una. Ii place si e amuzant, dar nu ma lasa sa il pozez cu ea. 
Citesc ... Sa imi fie rusine!!!  
Ieri... am facut curat, ceva rapid de mancare si am lenevit caci nu m-am simtit prea bine.
Astazi ... gatesc ceva, poate tricotez si stau ca nu sunt inca bine.
Maine... vom vedea...
Ascult ...  Harley & Joker - Criminal
Imi place ...  uneori toamna.
Imi doresc... sa ne fie bine, sa nu mai treaca timpul repede, sa nu mai irosesc timp degeaba, sa ma organizez mai bine, sa fiu mai ambitioasa, sa ma reapuc de sport si dieta...

Pupici!


4 comentarii:

  1. Nu renunta la blog! Si eu scriu rar, multe fete care scriau des acum scriu rar sau deloc. Ne-a "furat" FB, eu asta cred.
    FB e ca o casa de nebuni, un blog e mult mai intim si apropie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca fb m-a furat. E mai rapid si il folosesc si pe telefon. :(

      Ștergere
  2. SA NU RENUNTI LA BLOG!E MINUNAT!E O RAZA DE SOARE PRINTRE MII DE LUCRURI TERNE.AM CITIT MEREU CU DRAG,FARA SA SCRIU CEVA.SIMT CA AS PIERDE UN PRIETEN MINUNAT!IRINA C.

    RăspundețiȘtergere